Busehnm Hzlhlm17 32. Haftaligim hep ayda bir çağırdı, dun muayene vardı sonraki için üç hafta sonra gel dedi. Sonrasında da iki haftada bir olacakmış
SutlacimiYedimmiBen Hzlhlm17 devlete gidiyorum 31. Haftda artik 2 haftada bir gel dedi doktor 34 te yani bu hafta gidicem kısmetse bi dahakini 36 da giderim ondan sonrada haftada 1 olucak sanirsam
dugmeninannesiii Hzlhlm17 canım eğer bir risk herhangi bir problem yoksa 32den sonra 2 haftada 1 gidiliyor