Bende 35 haftalıkken kaşınmaya başlamıştım el ayak ve bacaklarım kriz geciriyormusum gibi kaşınıyordu. Doktoruma söylediğimde hemen kan testi yaptı ve karaciğer enzimlerime baktı çok şükür gebelik kolestazi değilmişim. Öyle olduğu zaman bebeği en geç 37. Haftaya kadar almak zorunda kalırız demişti. Tuzu kes dedi ve tamamen tuzu bıraktım. Şuan 37 haftaya girmek üzereyim ve tuzu kestigimden beri kaşıntılarım da kesildi. Lütfen ihmal etmeyin doktorunuza mutlaka söyleyin