Hamılelıgımin basından berı avcılar Hospitale gıdıyorum Nil Bilgen hanıma doktorum cok cok iyi cok sevıyorum dogumu da ınsallah burda yapıcam son haftalardayım artık daha once dogum yapan arkadaslar varsa bu hastaneyle ilgili tecrübeleriniz nedir acaba ebeler vs dogumunuz nasıl oldu ?🙏🏻