burcu_1322 mrb, kesinlikle tutması için gereken sperm oranı 150milyon civarı. Çünkü her aşamada bi 10ar milyon eksiliyo. Yumurtayla buluşması için +5000 sperm kalması lazım diye hatırlıyorum.
ben şu an 5haftalık hamileyim. Tüp bebek bendekide. Benim eşiminde çooook az ve yavaştı. Bende sıkıntı yoktu fazla. Ama düzensizdi adetim.
Benim tavsiyem bi doktora görünün. Aslında bu kadar bilgi sayesinde kadın doğum doktorları size bunu zamanında söylemesi gerekirdi. Ben 8 ay denemeden sonra test ettirmek için eşimide götürdüm, o zaman demişlerdi bize. Yani 1 sene beklemeye bile gerek yoktu tüp bebeğe başvurmak için.