Bende zaten ritim bozuklugu hastaligi var. Hamilelikten oncede carpintilarim oluyodu 150 ye cikmisligi var acilde sabahlardim. Hamilelikte de devam ediyor. Surekli oluyor yani benim nabzimin 100 altina dustugunu bilmem 😊 ben carpintim oldugu zaman bazi teknikler uyguluyorum 3 saniye nefesini burundan alip 5 saniye tutup 3 saniyede agizdan geri vermek, ayiptir soylemesi buyuk tuvaletiniz var gibi ikinmak, derin derin oksurmek, soguk su ile yuzunuzu ensenizi sakaklarinizi yikamak, buz torbasini bileklerinize koymak gibi. Bunlari yapinca rahatliyorum ama 7. Ayimdayim ikinmayi yapamiyorum artik korkumdan ama digerlerini yapiyorum bunlari yapabilirsiniz carpintilariniz oldugunda