yamacinannesii Arkadaşlar merhaba benim bebeğime bakıcak insan olmadığından dolayı doğum sonrası ücretsiz izin de almam gerekiyor bazıları 6 ay ücretsiz izine çıkabilirsin dedi ama markette çalışıyorum bilemedim. Bilen varsa yarımcı olursa teşekkür ederim.
glnzem yamacinannesii Google Doğum yapan anne hakları diye girdiğinizde tüm bilgilere ulaşabilirsiniz
Taze-Anne28 yamacinannesii ne iş yapıyosunuz. Memursanız bebeğiniz 2 yaşına gelene kadar ayrılabilirsiniz