Esrujj hazal2131ds siberian wellness markasının d3 vitamini damla şeklinde çocuklar yetişkinler herkes kullanabiliyor
Prenseslerannesi34 hazal2131ds venatura kullanıyorum memnunum tadı biraz acı ama içeriği temiz 1 şişesi 30 dan 55 e çıkarmış şükür
Cerla Aysunduruu valla bende bıraktım bir aydır arada bazen atıyorum kabızlıktanmı geçtim insan ıkınırken korkuyor ağrı oluyor İyimi ettim kötümü ettim bilmiom da böle daha iim
Gokcecelik hazal2131ds devid bende inanılmaz kabızlık yapıyordu ve içeriğinin de çok temiz olmadığını öğrenmiştim. Venatura verdi doktorum d3k2
hazal2131ds Gokcecelik bunu çok duydum. İçeri temiz diye bazı doktorlar öneriyor. Benim doktorum klasik devit yazdı direk.