Ozlemshn öncelikle hamileliğiniz hayırlı olsun rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bende yakınlarda kürtaj oldum bebeğimin kalbinin durması sebebiyle ve doktor kan pıhtılaşmasından şüphelendi tekrar hamile kalırsan aynı şeyleri yaşamak istemiyorsan kan sulandırıcı iğne kullanman lazım dedi kalp durması gelişmemesi bebeğe fazla kan gitmediğinden oluyormuş belki bilginiz vardır ama bence bu konuyu bi doktorunuzla görüşün isterseniz vakit erkenken