Semanur27-K fethiyeli48-48 canım bn hamile olduğumu ayın 30 da öğrendim ama kese daha göremedim küçük dedi doktor
Yenianne3458 Semanur27-K 5+5 de gördüm daha dün. 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı. Bekliyoruz bakalım.
Dseker Eylul1987 doktorlar yok diyor büyüklerimiz yapmayın zararlı diyor ben ilk bebeğimi kaybettim devlette hep alttan muane attiler onunla alakası var mı bilmiyorum
Ozge20ulu Eylul1987 Ben yaptırdım 4 ve 6 haftada hiç bişey yok ,doktorum prof du Erken teşhis için dış gebelik yumurtalıklarda bı sıkıntı varmı, rahim için diye de bakalım önlemini alalım dedi Bence doktorda onemli Şuan 31 haftadayim şükür 🥰
Yenianne3458 Eylul1987 hayır hiç bir zararı yok. Hatta ben alltan muayene istedim keseyi erken görelim diye, geç oluşmuş olabilir tekrar geldiğinde gözükmezse alttan bakarız dedi ama dün kese gözüktü şükür.