ebrarecem zezeyyy edevlet üzerinden kontrol ediliyordu netten araştırın bir isterseniz tam olarak hatırlayamadım.
gulsahaliarya zezeyyy e devlete banka hesabınızı tanımlarsanız direk oraya yatar para. PTT gitmenize gerek kalmaz hemde hemen haberiniz olur.
Nehir_nehir gizemdogan ben gebeliğimin üçüncü ayında yapmıştım iki ayda bir 90₺ alıyordum şuan 34+5 günlüğüm iki defadır 180₺ aldım doğum parasıda alırım ayriyeten galiba
gizemdogan Nehir_nehir hamilelikte ne parası aldınız? Bebeğin kimliğini görmeden işlem yapılmıyor diye biliyorum
Nehir_nehir gizemdogan gebelik maaşı diye sağlık ocağında sordum direk bi kağıt verdiler sosyal yardımlaşmaya gönderdim artık e devletten takip ediyorum doğum parasınıda bi 400 500 bekliyorum
Omerhatice zezeyyy 40 gün içinde yqtiyor canim ben 50. Günde almıştım yatmıştır simdi pttden gidip alirsin 😊
Nehir_nehir gizemdogan valla e devletten yapılıyor mu bilmiyorum ama sağlık ocağından sorun onlar size söylerler