10 haftalık gebeyım. 5 - 6 gün önce ilişki sonrası kanama oldu. Pembe bı kanama. Hemen acile gittik ve bebegin saglıklı oldugunu gördük. Neyse o gunden sonra koyu kahverengi lekelenme seklinde devam etmeye basladı. Arkadaslar acaba bu sorun mu var yoksa o kanamanın devamı mı. Icerde kalan kan mı? Doktoruma söyledin kontrol gunu bakalım dedi. 2 hafta var. Eger Bi aciliyet görse hemen gel demez mi?