Meltem2611 ben tiroid hastasıyım hamilelikten önce günlük 10 tane propycil 2 tane kalp hapı içiyordum. Hamilelikte hap kullanmadım. Hamileliğimin İlk aylarında çok düşüktü hemen dahiliyeye gittim kendisi hiç
bir sorun olmayacağını ilk aylar normal olduğunu söyledi ancak benim sonraki aylara doğru düzeldi. Senin yorumlardan okuduğum 7. Aydaymışsın Peki tsh değerin kaç ?