Bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı rahim ağzına sıfır dedi 28 haftaya kadar düzeltebiliyor ondan sonrasında konuşuruz dedi sorduğumda geçiştirdi doktor sadece normal doğum olmaz dedi tehlikesi var mı dediğimde geliştirmesi beni korkuttu. Yaşan var mı hem atlatan hemde bu şekilde doğuran