Hanımlar günaydın, biraz önce afedersiniz lavaboya gittiğimde akıntının değişik bir renkte olduğunu gördüm. Nasıl desem çamur gibi kahverengimsi değişik bişeydi ama kan değildi. Normalde akıntı oluyor evet bu aralar da yeşile çalıyor hatta ama hiç böyle olmamıştı. Endiselenecek bi durum varmı haftaya kontrolüm var şimdiden gitmeli miyim bu arada 25 haftalığim tekrar özür diliyorum böyle bisey sorduğum için hakkınızı helal edin😒