Fundyyyy Merhabalar anneler ya benim çok enfeksiyonum varmış doktorum antibiyotik verdi kullanmam için ama ben korkuyorum kullanan var mı ?
Bsmlh Fundyyyy ben kullandım idrar yolu enfeksiyonu için yenı bitti daha gebelık katagoridinde veriyorlar korkma