Özel bir doktora gitmiştim. Ve kesenin ölçüsünü ölçtü GS 0.95 cm dedi 8 hafta olmuş adet günün ama çocuk 5 hafta gözüküyor dedi. Haftaya gittik kese GS 1.49 cm dedi ve az büyümüş gününu de doldurmamış aradan bir hafta gevtigi içi 6 haftalık olması gereken kese 5 +5 dedj. haftaya gelin kalp atışı duyulmazsa sağlıksız gebeliktir dedi çok yıkıldım . Başına gelen ve sağlıkla gelişen var mi