5 gün oldu doğum yapalı ve göğüsum bir tanesi çok sertleşti pompa kullanıyorum bir damla bile akitamiyorum kızımı emiyor dolu olduğu için dün gece elektrik pompa kullandım dahada kötü oldu kanadi yara oldu iyice sıcak su duś aldım boş Allah aşkına yokmu çaresi bu 3 gündür göğsum dolu akmıyor hastneye gittim boşalmasi geriyor deyip bişey yapmıyorlar çok ağlıyorum canım çok yanıyor doğumum bile bu kadar zor olmamisti