26 haftalik olduk bu gün çok şükür Allahıma 💙♂️👼🤲bir yanım mutlu bir yanım üzgün doğuştan gözümde yüksek astigmat var dedik doktora doğum da riskli dedi kör olma durumum var diye söyledi😭😭😭eşim dalga geçiyor benimle korkma sen 9 canlısın bir şey olmaz diyor ciddiye almıyor gülüyor doktor ciddi ciddi söylüyor o ondan bişey olmaz diyor kör olursan çocuğu alırız annemlere veririz seni de kendi ailene göndeririz diyor çok üzdü bu durum beni 😭😭😭 doğumda önce böyle bişey diyip doğumdan sonra sağlam çıkan var mı bu durum beni çok üzür mahvediyor üstüne üstlük eşim dahi yanımda durmuyor hep onlar çocuk derdinde çocuğum iyi olsunlar sana ne olursa olsun diyor kaynanam da aynı şekilde 😭😭😭kızlar ne olur böyle bişey yaşayan oldu mu üzülmeden ağlamadan duramıyorum 😭😭😭😭