Mucizemsnr Merhaba arkadaşlar 4 gün önce spğnal anestezi sezeryan doğum yaptım hikayeyi anlatıcam ama ondan önce dayanamadıgım bir durul var baş ağrım var basınç var kafamda geçmiyor ayakta duramıyorum oturamıyorum bunu yaşayan varmı
Mom626 Mucizemsnr bol su + bitter çikolata ye canım sade kahve iç ben bol su içmedim 3 ay narkozu atamadım bunları yap geçer en kısa zamanda
3MelekAnnesi3 Mucizemsnr sezeryan yapmadım ama burdan okuduguum kadarıyla herkes neskafe kahve vs içiyomus bas agrısı genelde olurmus anestezi vucut tan atılırken atılana kadar vs o yüzden cok gecmiş olsun inşallah hemencik gecer bu agrı
Brcklc @Mucizemsnr bende yarın olucam anestezi Dr u bol Nescafe iç şimdiden dedi hatta canım sende icebildigin kadar iç beyin zarı geriliği olabiliyormuş etkisi korkma geçici birşey 🙏
Mucizemsnr Brcklc içtim ama geçiremedim ağrı gibi de değil basınç var kafamda kaldıramıyorum kafamı çok değişik bişey allahım kimseye yaşatmasın
Mucizemsnr Efee2021 hiç bir şey değil aşırı kolay doğum hikayemi yazıcam sonrasında de hemen toparladım ama beni bu başım sezeryan olduğuma o kadar pişman etti ki hiç bişeyden çekmedim bu baş aprısından çektiğim kadar
Zeynep61 Mucizemsnr canım türk kahvesi iç sezeryan olanlardan duymuştum iyi geliyormuş baş ağrılarına
Brcklc @Mucizemsnr biliyorum canim arkadaşımda aybj senin gibi oldu hatta acillik birdefa içmek değil sürekli içmek gerekirmiş ben yarın hastaneye çantama dahi kahve koydum inan spinal.olucam djye