13.haftadan beri karnım belli olmaya başladı, tabii sweat vs giyince anlaşılmıyor ama dar ya da beli kuşaklı bir şey giydiğimde belli oluyor. İlk önce hazımsızlıktandır dedim ama 18+1 olduk büyüyerek devam ediyor, yan tarafımda hiçbir şey yok sıpa öne doğru büyüyor. :) Büyümediğine hiç üzülmeyin şimdiden ağırlık merkezim değiştiği için 15 dakikalık yürüyüşte bile belim ağrıyor.