Annecilek Normalde mayıs sonuna denk geliyordu sezaryenim ama plasenta previa olduğum için doktorum en geç 36-37 de alırım bebeği dedi. Hatta risk durumum olduğu için daha erken bile olabilir. Ben de artık doğsun modundayım. Herşeyimiz hastane çantam dahil 24. Haftadan beri hazır. Zaten benim 18 aylık bir kızım daha olduğu için temel ihtiyaçlarımızın hepsi vardı. İlaveten bebek arabası, kıyafet, hastane çıkışı vs aldım. ☺️🌸Bekliyoruz bakalım. En geç bayramda doğumum olacak sanırım.