Busesaglamm 38+6 * Saat 8de sezeryana giriyorum dua edin lütfen nisan anneleri sizleride allah kurtarsın bi avazda 🙏🙏
Hatice68 Busesaglamm Allah yardımcın olsun kuzum cuma da nasipse ben insallah kolay doğumlar versin Rabbım bu yolda olan bütün kadınlara❤🤲
1_minik Busesaglamm saat tam 8 ve ben şuan mesajını okuyorum…rabbim yardımcın olsun ….1 saate kalmaz bebişin kucağında sağlıkla olur 🤲🏼 Sonraki sürecinde kolay geçer inşallah..
Brcklc @Busesaglamm ah canım inşallah güzel geçer dua edicem sana ve tüm ameliyat a girecek gebe arkadaslar için yarında ben inşallah 🙏 rabbim sağlıkla kucaklamayi nasip etsin bize🤍
Ozlem1408 Busesaglamm Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin 🤲butun annelerimize kolay dogumlar nasip etsin🤲