Kızlar merhaba 30 haftalık hamileyim bu sabah kalktığımda iç çamaşırım islakti hatta baya bi ve pjama da hafiften islakti suanlık anlamak için değiştirip sonrasında bir peçete koydim islanicakmi diye fakat iki gun once doktor gittiğimde yine su geldimi gelmedini diye bana 4 bı kolada yeterli su gozukuyor demişti sizce bu gelen sumudur akintimi