tosbikimmm kızlar ilk günümüz süt vermeden sadece mamayla geçti çünkü kanlı geliyor sütüm. bir arkadaşım kargoyla 2güne pompa makinesi göndercek elektrkli onu bekleyimmi alayımmı yoksa maddi olarak 300 400fiyatları 2 3 gün mamayla besleyen oldumu sadece
gulsahaliarya tosbikimmm bebek aç kalmamalı mamaya başla. Sonra sütün gelince devam edersin. Sarılık olmasın dikkat et aç kalmasın. Ebe falan söylemedi mi bişey
Senmerve tosbikimmm yalı uzun olusn öncelikle mama ver bebeğe sarılıknolmasın kuzu sarılık olursada zorlanırsın ve her bebek herşeye alışmalı ben oğluma hiç mama vermedim dışardan hazır olan hiçbir besini yiyeumedi ek gıdaya bilr 1 yaşınsa başladım çoklu besin aletjisi ve emzirirken hamile kaldım 2. Gebeliğim emzirmeyi bırakırkende çok zorlandım aç kaldı zayıfladı en azından mama hazır şeylere iyi kötü alışmış olursa biraz iyi olur süttü gelsin yada gelmesin bu sefer doğumumdan sonra vericem swnde ver pompan gelesiye kadar göğüslerine masaj yap ov sütünü elinlede sağmaya çalıs faydasını görürsün
aezgi tosbikimmm arkadasın hangi marka göndercek kimisi cok iyi cekiyor kimisinin cekim gücü az oluyor süt olsada cekmiyor eğer iyi bir markaysa bekle bence
[silindi] Mamayla beslesen de biberon yerine enjektör kullan hemşirelere söylersen sana nasıl yapacağını anlatırlar en azından bebek emmeye başladığı zaman meme reddi olmasın