Aysedemir43 25 haftalık hamileyim mide yanmasından uyuyamıyorum. Sanki biri mideme ateş tutuyor gibi. Doktoruma söyledim şurup ve hap verdi ama hiçbir etkisini göremedim. Ne yapsam hafifler
Hkk0809 Aysedemir43 ılık süt ve soda iyi geliyor bana da gastrit var ve bazen ne yediğimi bilmeden bunun acısını çekiyorum :(
bankaci26 Aysedemir43 ılık süt maden suyu gaviscon haplar hiç biri asla fayda etmiyor 😀😀 artık alıştım galiba uyumuyorum geçiştirmeye çalışıuorım ama bende teflü ve gastrt var normalde belki ondan sıkıntı yaşıyor olabilirim
Aysedemir43 Yanki muz yedim ama o da maalesef etki etmedi sonra da kabızlık yapıyo bende bi de onunla uğraştım🤭😟
Afrakorkmaz Ilk hamileligimde benimde cok ama cok asiri olurdu gaviscon maden suyu muz cok iyi gelirdi
Aysedemir43 Findikaltinim süt hiç geçirmiyor ılık soğuk yudum yudum birden hepsini denedim yok olmuyor😟
midekoruyucu Aysedemir43 bankaci26 Hkk0809 hanımlar bende de gastrit var ve hamilelikten kaynaklı ekstra sorun yaşamaya başlayınca doktorumdan mide koruyucu yazmasını istedim her zamanki kullandığımdan. O da gebelikte kullanabileceğim bi mide koruyucu yazdı 12. Haftadan beri içiyorum rahatladım. Doktorunuza danışın size de yazsın bi mide koruyucu, çünkü gastrit varsa ne yerseniz yiyin ne içerseniz için 0 etki 😉
Aysedemir43 bankaci26 evet gerçekten öyle hiçbiri geçirmiyor ama benim mideme ilgili bi sorunum yok reflü gastrit gibi.Allah yardımcımız olsun 😚
Yumurcakk Aysedemir43 canım bende ilac aldım bi işe yaramadı pek sana tavsiyem aksam 7-8 demnsonra bişey yeme sütle geçiştir sigara kokusu yağlı ve baharatlı hersey aşırı tetikliyo bende 25 girdim 3 gündür cektim 3 gündür gece ac kalıyorm geçti
Aysedemir43 Yumurcakk ben akşam yemeğini en geç 7de yiyorum ve ondan sonra yatmadan önce yoğurt yiyorum onun haricinde ben sigara içmiyorum eşimde balkona çıkıyor yağlı şeylerde yemem bilmiyorum niye oluyor anlamadım gitti