Kirazannesi Merhabalar hanımlar canım tavuk ciğer çekiyor ama yemeye kotkuyorum. Bazı yerlerde bebeğezararlı olduğu yazıyor.Bu konuda bilgisi olan veya yiyen varmı acaba?
Gozdeku Kirazannesi ben dana ciğer yedim. Bir porsiyondan daha az ve iyice pişirdim. Ama tencereye girene kadar dokunmadım. Başkası hazırladı doğradı vs. Şöyle ki A vitamini gibi çok yüksek oranda vitamin içerdiği için tüketilmemesi gerekiyor diye biliyorum. Ama ben de dayanamadım.
Damlladamlla Kirazannesi sık değil de arada yenilebilir benim arkadaşımın kansızlık sorunu vardı doktoru ona önermiş ciğer yemesini ama ilk aylarda iseniz tehlikeye atmayın ne olur ne olmaz doktorunuza da sorun tabi onlar daha iyi bilir
Gzdczdl Kirazannesi valla ben 8nci haftamda yedim. Yemesi zararlımı bilmiyorum ama çiğ haline dokunma dokunursanda elini bir yerine sürme ☺️ Annem bana hamileyken millet leke çıkar dediği için merak etmiş bacağına sürmüş bacağımda doğum lekesi var Allah tan düzgün şekli var ve güzel yerde kendim yaptırdığım dövme gibi😅
Nslhnkr Kirazannesi sakatat ürünü oldukları için zararlı. Cok severim ama hiç yemedim hamileliğimde. 1-2 tane tadımlık atın agzınıza tamam fazlasını yemeyin
Busehnm Kirazannesi ilk 3 ay bebeğin organ gelişim süreci olduğu icin ciger yememek gerekiyor, çünkü cigerde yüksek a vitamini olduğu için kusurlara yol açabiliyor. 2.trimesterden sonra yarım ya da daha az porsiyon yenebiliyor ama o da bir iki kerenin dışına çıkmamak gerek.
Lulemom Benim doktorum sürekli yemiyorsan bişi olmaz demişti. Hatta yararı bile olur demişti. Ama abartma sadece a vitamini yüksek dedi. Ama ben daha hiç yemedim.
kucuktospam Kirazannesi 100 gr ciğer günlük ihtiyacın %280 fazlasını içeriyormuş bebek için hiç iyi değilmiş , a vitamini çok fazlaymış içinde allah korusun, ben de çok severim ama doğumu bekliyorum napalım😔 Doktorunuza danışın çok canınız isterse.
bebisini-bekliyor Kirazannesi benim doktorum faydalı yenmesi taraftarıyım fazla olmamak kaydıyla ama cok iyi bildiğin güvendiğin yerden ve iyi pişirmek kaydıyla dedi. Enfeksiyon riski en yuksek besinmiş bende 5.ayımı geçtim zaten riske atmama gerek yok dıye yemeyi düşünmüyorum cok canım çekerse belki bir sefer yerim 😊