Kızlar merhaba cuma eşim covid pozitif kendimi nasıl korurum diye sizlerden destek almıştım ama malesef sanırım daha öncesinden kaptım semtomlarım 3 gündür vardı ama kondurmak istemedim sanırım. buradaki yazılarda covid olan gebelere özellikle kan sulandırıcı igne veriyorlar diyenler çoktu aslında sırf bu yüzden emin olmak için yaptırdım riske atmamak için ki pozitifte çıktı en başından beri birçok şeye dikkat ediyorum burda ögrendiklerim kadarıylada yalnız merak ediyorum kan sulandırıcı için kadın doğum doktorumu veriyor aile sağlıkmı sabah hepsiyle iletişimde olucam tabiki ama size nasıl önerildi kullananlar yazabilirmi acaba ve tavsiyesi olanlar varsa sonuna kadar açığım herşey bebeğimin sağlığı için🙏