Sevdelinka Buca Doğum hastanesinde Doğum yapan anneler var mı önerebileceği doktor varsa yardımcı olabilir mi ?
Kuzucum Canım ben o hastaneye gitmiyorum fakat çevrem de giden çok insan var Şinasi beye. Çok övüyorlar. Geçen gün bir tanıdık dogum yaptı sezeryan ile onda çok mennun kaldıgını ikinci kez çocuk düşünürse yine onda yapacagını söylüyordu.
Sevdelinka Ya bende bir doktor bulamadım öZel mi devlet mi hala kararsızım en son memlekete gideceğim herhlde Doğum için daha çok var ama şimdiden kaygısı sardı 😂
Kuzucum Ben izmir de çok doktor gezdim. En tatmin edici doktor karataş da evrim hanımdı. Ona devam edyrm çok da mennunum. Özel düşünüyorsan fazlasıyla onu tavsiye ederim. Öglen mesela aradım ilacım bitmişti receteyi msjla attı. Çok ilgili bir doktor.
Kuzucum İlk zamanlarda bende öyleydim korkum fazlaydı o yüzden en iyi doktoru bulmak için beş altı doktor gezdim. Şmdi 30 haftalık olduk bile.
Sevdelinka İzmir’de çok hastane bilmiyorum yakın olması daha çok önemli benim için Gaziemir deyim Egepol nasıl bilgin varmı :)
Kzehra Sevdelinka ben egepole cem buyuktosuna gidiyorum oda çok ilgili baya memnunm ama siz bilirsiniz😊
Nurahmet Sevdelinka Egepol çok iyi oradaki tüm kadın doğumcular için negatif bir şey duymadım. 38+2 günlük hamileyim. Dilek hanıma gidiyorum çok memnunum. Gökalp bey de çok iyi erkek doktor tercih etmediğim için dilek hanıma gidiyorum 🤗🙏
Kuzucum Canım egepol da gökalp beye gittim. Profosynl çok iyi anlatyr en ince ayrıntısına kadar. Fakat normale çok zorluyor. Onda da kuzenim yaptı 27.gün önce. Hem suni sancı verdi açılması olmuyor diye bebek kanala girmiyor ddi zorlayalm norml olsun ddi. Suni sancı da işe yaramadı sezeryana aldı. İki acıyı çekmiş oldu kız.Normal diye diretyrsn dene istersen. Ama egepol ile karataş arası on dk zten pek bir mesafe yok.