Melikesvm Kızlar gece 2 3 kere uyanıyorum lavoboya gırıyorum sonra kendımı her kalktıqımda mutfakta yere dız çöküp bıseler yerken buluyorum psta olsun kek olsun sızde böylemısınız🤣🙈
Damlladamlla Melikesvm evet maalesef alıştırmışım kendimi sürekli yiyorum içecek dahi olsa içip öyle yatıyorum illa o lavaboya kalkınca bişeyler yenicek
mavisevdasi Melikesvm ay bende bende gündüz iştahım olmuyo nedense gece de karnımın gurultusundan uyuyamıyorum hemen mutfağa koşuyorum🤣
Melis1234 Ben geceleri helva yemekten o kadar keyif alıyorum ki😅😅 o tuvalete gittikten sonra yiyilecek o helva yoksa yatamıyorum😅😅😅
Nisanurunannesi3850 Ben 2 aylikken fln yiyodum geceleri yatmadan 22 kiloyu alinca gece yemelerini hic dusunemiyorum suan 38+2 olduk wc kalktim çok ac oldugumu hissediyorum ama yemicem😂