huzur- ben sabun kalıpları baz koku renk falan aldım evde kendim yapıp satmak icin, bir defa yapabildim daha hemilelikten dolayi kokular kötü geliyor diye ara verdim
Sermaye olarak öyle büyük paralara gerek yok ayrıca tutturursan güzel para var kalıpları da bir defalık alıyorsun zaten
Yani sıra network ile uğraşıyorum üye destekli çalışan ekibim var çok şükür evde biseyler yapmaya calisiyoruz😊