Saniss canım 16. Haftamda atlattım suan 33. Haftamdayım böyle bir şikayetim hiç olmadı . Evet koku hassasiyetim var ama hep vardı . Son zamanlarda da asırı iştahsızlıgım oldugu için herseyden tiksinmeye basladım bu nedenle her koku beni rahatsız ediyor . Covid ile alakalı oldugunu sanmıyorum 🙏🏻🥰