Kızlar nabzım 149 du kardiyolojiye gittim bana sinüs taşikardi tehşisi koydu sonradan bir tahlil istedi yaptırdım ama yarın gidicem. Sonucumu hastaneyi arayıp öğrendim d-dimer diye bir test yaptırmış normal aralığı 45-500 ama benim 1276 çıktı var mı başına böyle bir şey gelen 35+4 hamileyim