kirmiziprens tanya25 23+0 olduk bizde oglusumla 21+2 de detaylıya girdik çok şukur hersey yolunda yüzünüde gördük miniğimizin😊
kirmiziprens Gösterdi saklanmadi oglusum am taabi kucuk olduklari icin dogacaklari hale cok benzemiyorlar buyudukce cekilenler daha gerçeğe yakin oluyor😊 yinede burnunu abisine benzettim ben😊 insaallah sizede görmek nasip olur
tanya25 kirmiziprens Aminnn inşallah 🙏🌹 inşallah bizde güzel haberlerle döneriz 🌷 teşekkür ederim bu arada hayırlı geceler:)
icedearth Bett_blog benim eylül ama nedense biraz erken gelecek gibi hissediyorum ağustos da olabiliriz yani 😁 hamilelik tek başındayken fena değil ama çalışırken çok zor hiçbir şeyi yetiştirememeye başladım uyuşukluktan 😅
Irmakayla Bett_blog nasipse 2. Kız annesi oluyorum bende cok şükür 21. Haftamdaym nasipse 9 ağustos dogum dedi doktorum rabbim hepimizi hayırlısı ile sağlıklı dogumlar nasip etsin🤗bu arada aşırı bel agrm ve cok cabuk yoruluyorum birde masallah göbüsüm cok sisti zor hareket ediyorum daha simdiden 🙄
Eegurefeoglu Irmakayla aa biz de erken olmazsa en geç 9 ağustosta sezaryen tarihimiz 🥰 ama hafta olarak ilerdeyiz biz nasıl oluyor bu iş bilmiyorum 🤷🏻♀️😅
Eegurefeoglu Gulsum00 biz özel muayenehaneye gidiyoruz doktora 250 tl her ay muayene için para ödüyoruz detaylı ultrason zamanı da kendisi bakmıştı ek ücret istemedi
Busrasener43 Bett_blog ay ne guzel maşallah bizimki her gittiğimizde poposunu donüyor yada bacaklarını kapatıyor 🤣🤣
Kbryvz Bizimde 20 Ağustos gibi gözüküyor ama belli olmaz tabiki 16 Nisan da ayrıntılı var ins güzel haberler alırız hepimizde
Kedisever3535 Merhaba hanımlar yarin 22 oluyorum inşallah kizim olacak. Daha ismi belli degil. Ağustos ilk haftası doğum gözüküyor ama temmuz sonu da olabilir inşallah günler bir an önce geçsin istiyorum
2sy Bett_blog ağustos sonu dogum bekleniyor. Tam 20 haftaligim, hamileligin basindan beri kusma bulanti ile uğraşıyorum. Simdi azaldi biraz ama hala mide sorunlarim haricinde hamilelige odaklanamiyorum malesef :(