Basın sagolsun bende 4bck aylık dogum yaptm kaybettm oglumu erken su gelmesi ile 40 gunumu tamamladım ıkı sonra adet oldum tam temızlendım derken ıkı gun once ıslaklık hisettım sankı yıne suyum gelmış gbi ayaga kalkmam la kanın boşalması bir oldu öyle böyle bi kanama degil bir dk ıcınde sankı butun kanım çeşme gibi gitti ve saf kırmızı kan sebebı ne olabılır basına gelen varmı zaten daha toparlanamadım doktor arıyorum su an o konudada muzdarıbım