Melikeka sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🧿 ben 4+3′te gebeliğimi öğrendim. İlk önce test ile daha sonra hcg ile. Daha sonra bu süreçte 6+5 güne kadar neredeyse 10 kere doktora gittim 😅 anca 6+5te keseyi görebildik. Keseyi gördükten sonra bebeği tam anlamıyla 9. haftada bebek formunda görebildik. Öncesinde hep küçük bir fasülye tanesine benzer birşey vardı kesenin içerisinde. Şuan 14+5 ve yarın cinsiyetimizi öğrenmeye gideceğiiiz 👶🏼 zaman çok hızlı geçiyor. Size de bu süreci en sağlıklı en mutlu şekilde geçirmeniz dileğinde bulunuyorum. 💐