Fatma061290 Iyi geceler canımlar 19.haftamq girdim ama hala bebegimi hissedemedim cok üzülüyorum aklim surekli onda varmi benim gibi hissedemeyen daha kaç hafta beklerim hissetmek icin
SudeSelennnn Fatma061290 ben 22-23 haftalıkken başlamıştım hissetmeye korkmana gerek yok şuan daha sana kendini ispatlayamıyo minik vücuduyla 🥰🥰🌸
Rumeysare 23.haftaya kadar hissetmeyip bende depresyona girenlerdenim 24.haftada hissediyorum gümbür gümbür hareketlendi hiç telaş yapma korkma dua et 😊🙏