Kızlar sezaryenlıyım ikinci gebeliğim 37+2 sancılarım oluyor kasıktan ve belden vuran daha önce yaşamadım bilmiyorum çünkü ilkinde suyum gelmişti ve hiç sancım yoktu hangi sancıda doktora gitmem gerekiyor hangisi gerçek birazda korkuyorum hastaneye geç kalırım diye bilemedim valla ya bugünde kontrolüm vardı ilk nst sancı var gibi dedi ikinciyi çekti gidebilirsin dedi kafamda deli sorular 😞🙈