Skrye03 Arkadaşlar 16+5 im bebek nerde suanda hareketler nerde hissedilir göbegimin biraz altinda pit pit bi seyler hissediyorum ara ara ama bebek mi degil mi anlayamiyorum ilk gebeligim 🤷
maviscik77 Skrye03 ben de o haftalarda hissettim göbeğimin altında , 30 haftalığım hala göbeğimin altında hissediyorum 😂😅
Alyaesmaa Skrye03 Bayagı asagıda hala bende aynı haftadayım 2.gebelıgım hıssedıyorum hareketlerını kasıklarımda bu haftalardan sonra yavas yavas gobek delıgıne dogru cıkmaya baslar😊
Eymenbby4 Skrye03 o pıt pıt edenler bebeğiniz hıçkırıyor o yüzden oluyor ben ilk gebeliğimde dayanamadım sordum doktoruma bebeğin hıçkırıyordur o yüzden oluyordur dedi 😌
momsboys Skrye03 bebeğin yeri herkeste değişir canım zaten bebekte hareket ediyor karında benim bazen sagda bazen solda bazen aşagıda bazen yukarda😀
Esen3535 maviscik77 bebeğin duruşundan dolayı sanırım benmki de kafa yukarda aşağıdan vuruyor sanırım
SudeSelennnn Skrye03 bebeğin kendini göstermeye çalışıyo annesi ilk hareketleri böyle başlıyo zaten vakit ilerledikçe hareketlerini çoğalttıkça bu günleri arayabilirsin şuan bebeğim doğum pozisyonuna girmiş ve ayağıyla midemi tekmeliyo nefes almak bile çok güç 🙈🙈🙈