Ankara şehir hastanesinde geçen hafta gittim 11 de randevum vardı 12.30 da anca girebildim .Çok fazla bekleyen ve sıra vardı . Sadece gebeleri değil kadın doğum rahatsızlığı olan yaşlı teyzelerde sıradaydı . İçeri 3 er kişilik gruplarda alıyorlardı . Soyunma odası vardı bitane orda teyzeler üstünü çıkarıp örtü giyiyorlardı . Sıra bana gelince yattım yatmamla kalkmam bir oldu 3 dk bile sürmedi . Hiç bişey anlamadım . Çocuğum kocam dışarda perişan oldu . Özel bir muayene den Prof. Ali İpek den randevu aldık yarın 5 de randevum var inşallah .