BeyazPapatya Gurbetksu Canım ben daha yeniyim 8 haftalık ☺️ Bir aksilik çıkmazsa doktorum Şar'da Osman bey doğumum onunla olacak Allah nasip ederse..
Mezlome08 Ben ibrahim kaleye gidiyordum o artk ayrldı hastahaneden yurt dışna gitti simdi kime gitceğimde karsızım cumartesi kontrolum var sanrm osman beye gitcem şarda 😁
EdanurBa İbrahim kaleye gidiyorduk ayrıldı tahini çıktı Osman’a gittim çok kalabalık Elif’e gittim ve çok iyi bir doktor ❤️
Ebru53 Ben osman bey başta gidiyodun sonra elif hanıma gectın cok iyi bi doktor cihazları iyi ama dogumu osman beyde yapıcam elif cok istiyorum ama dogun biraz pahalı geldi bana uymadı osmanbey cok iyi onda yapıcam dogumu
Sesa Ebru53 bende osman bey e gidiyorum... acaba doğum ücreti alıyor mu osman bey bilginiz var mı ve normal.normal.dogum ne kadar sar da bu gidişle soracağım belki bilgisi olan vardir