25+5 haftalığız ve bebeğim çok aşağıda pozisyonunu hiç degistirmiyor hep ters oturur pozisyonda duruyor. Karnım sert ve bebek aşağıda olduğu için erken doğum olabileceğini söyledi doktor ilaç verdi korkuyorum bazen tekmelerini alt kısmımda hissediyorum beni çok rahatsız ediyor sürekli idrar isteğim artıyor bu durumu yaşayan oldu mu?