Arkadaşlar, 31+lardayım. Şimdiye kadar yok göğüs altı ağrısı yok kaburga batması diye dertlenirken başıma öyle bir ağrı geldi ki kendinden öncekileri mumla aratıyor. Çatı ağrısı deniyormuş, taa kalça kemiklerime kadar ağrıyor. Bir şey yaptığımda veya geceleri çıkan bir ağrı da değil, gün boyu ağrıyor. Bebeğin kafası aşağıda. Ondan mı artık bilmiyorum ama artık dayanılacak gibi değil. Utanmasam oturup ağlayacağım. İnsanların yanında ağrıyor, neren ağrıyor diyorlar söylemeye utanıyorum. Çok affedersiniz tuvalete gitmek bile istemiyorum bu ağrı yüzünden. Kemiklerim kırılıyor sanki. Bacak arasına yastık da fayda etmedi. Çözümü olan var mı? Sıcak su torbası koysam zararı olur mu?