Merve33 22yi gecirmemeniz öneriliyor guzhin Karataş diye bir doktora gitmiştim bir hafta oncesinden randevu almıştım 20+4de gittim çok güzel anlatmıştı yeri çukurambarda 300 liraya gitmiştim cd verdi 4 tane renkli fotoğraf verdi güzel raporunu düzenledi tek tek anlattı neyin ne olduğunu ben memnun kalmıştım 😊