gzmcn ocak ayında dogum yaptım. Sadece refakatçiye izin veriliyor. Hatta o gün eşim kardeşim ben gittik hastaneye. Yatış işlemleri yapıldı. Kata çıkacağız. Hemşire refakatçi kim dedi. Kardeşim dedim. Peki o zaman eşiniz gelemez kata dediler. Eşim de ben babayım çocugumu göremeyecek miyim vs dedi ama hastane kuralları pandemi nedeniyle sadece 1 kişiye izin var dediler ve almadılar. Odaya geçtik doktorum geldi. Eşin nerede dedi. Almadılar dedim. Hemşireye döndü nasıl yani adam baba oluyor çocugunu mu göremeyecek çagırın gelsin dedi. Geldi ve 2 gün boyunca da girip çıkmasına bişey diyemediler.