Mervesim cok luks bi ortam yok kac senelik hastane. Gecen hafta hastalandim serum takildi yatis falan yapildi iki saat kadar yattim odada gorme firsatimda oldu. Ama hemsireler ilgili hasta bakicilar da oyle etrafta temizdi duzenliydi. Vip nasil oluyor. Benim gordugum odadan farkli odalar var mi bilmiyorum ben zaten vip falan pek cazip gelmiyo gereksiz geliyo o yuzden bi arastirma icinede girmedim acikcasi