Minnosannem12 31 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyor 5 dk geçiyor yine ağrıyor neden acaba bebeğimde çok haraket etmiyor dönüyor karnım sertlesiyor ve kendimi aşırı yorgun ve bitkin hissediyorum
Elif3406 Minnosannem12 bende 31.haftamdayım dün benimde karın ağrım vardı üşüttüğümü düşündüm pek üstüne düşmedim ama bi yanım da hala neden olduğunu sorguluyor 🤔
Minnosannem12 Elif3406 neden acaba bende düşünüyorum ama nefesimi kesiyor ağrılar konuşamıyorum bile eşim acile gidelim diyor ama korkuyorum
Elif3406 Minnosannem12 eğer ağrınız o kadar şiddetli ise gidin bence. Dün benimde bi 20 dakka şiddetli sürdü ama sonra aralıklı ve hafife döndü bugün de gayet iyiyim devam etse gidecektim. Siz de takip edin ona göre hareket edin umarım bişey yoktur. Ben geçmesine rağmen endişeliyim. Bu arada ağrınız nasıl bi ağrı?
Mucizeninannesi07 Minnosannem12 kesinlikle acile gidin.erken doğum belirtisi olabilir.ihmale gelmez.vakit kaybetmeyin…
Rabiahasan25 Mucizeninannesi07 kizlr benmde agrm oldu ve tansiyonum düştü 10 /4 szce normal mi25. Haftalik gebeyim.
Elif3406 Minnosannem12 anladım benim ağrım kuru bi karın ağrısı gibiydi ama insan emin olamıyor yine 😒