Nur_grvn üzulerek yaziyorum ama cinsel yolla bulasan bir hastaligin size bulasmis olmasinin sebebi eşiniz olabilirmi acaba dikkat ettim de bu sorunu yasayanlarin cogu hamileyken yasamis belliki esler hamileyken yaramazlik yapmis olmali asla kimseyi elestirmiyorum nasil bir illet oldugunuda cok iyi biliyorum benm eşimde var bende degil ve 2yildan fazladir da ugrasiyor gecmiyor bir turlu ozellikle kendim gittim doktorunuj yanina girip sordum neden olur diye daha onceden de olusmus olup yillar sonrada bu sekilde nuksedebilir demisti ergenlikte bile bulasmis olabilecegini soyledi hic inanmadim ama Allah bilir yani bir kere beddua etmistim ona sevgiliyken daha olurda bana yanlis yapar aldatirsan s…. den çekersin insallah diye bilemiyorum yani kafamda deli sorular acikcasi