Aysecakmak 14 haftalik gebeyim. Öksürüğum bir türlü gecmiyor. Ilacta veremiyorlar. Öneriniz var mı?🤲🤰
rmdfile Aysecakmak covid değilseniz alerjiniz yoksa doğal yöntem süt karabiber iyi gelebilir. Rabbim şifa versin 🤲🏻
Esen3535 Aysecakmak canım ben keçiboynuzu pekmezini ılık su ile az sulandırıp içiyordum Bi bardak yapıp yudum yudum şurup gbi gün içinde öksürdükçe sürekli diyebilirim baya kesiyor ben hastanelik oluyordum öksürük yüzünden hava veriyorlardı geçmediği için