Royem49 Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdiğimde de idrarımdaki köpürmeden anlamıştım bir farklılık oldugunu bu ay yine var bu şekilde hamilelik belirtisi yaşayan var mı
Ilkayy Royem49 ben canım 10 haftalık hamileyim idralim çok kötü kokuyor ve köprüyor hamile olduğumu bilmiyordum hatta enfeksiyon kaptım sandım ondan böyle kötü kokuyor sanmıştım
Damlada91 Surekli degil ama bendede oluyor adetime 1 hafta var beklemedeyim hala kötü kokuyor ama beyaz akıntı var birde mide eksimesi var