Seymakrpnr34 Kizlar hamilelgimde bes ay raporluydum dusuk riskliyim diye param yatti ancak son ayin ki yatmadi kontrol raporu oldugu icin 170 i aradim hastannenizle gorusun guncelleme gerekli dendi hastaneye gidip ne demem gerek basina gelen var mi